Menu
A+ A A-

Održano predavanje na temu „Uvod u digitalni marketing“

Na Edukacijskom fakultetu i Fakultetu za tehničke studije 21. januara 2019. održano je predavanje na temu „Uvod u digitalni marketing“, a predavač je bio Adin Seferović.

Pripremile: Lamija Grabus i Fikreta Kerić

Prisutne goste i studente gost predavač upoznao je sa osnovama digitalnog marketinga kao i osnovnim pojmovima koje svakodnevno susrećemo u digital marketingu, poput SEO, SMM, PPC i CM. Adin je tokom svoga izlaganja stavio poseban akcenat na social media marketing.

Također, govorio je o tome kako postići kvalitetne rezultate u digitalnom marketingu. Spomenuo je i kreativni proces u digitalnom marketingu  i istakao kako je najbitnija stvar biti  kreativan.

Naglasio je sve veći značaj ovog zanimanja koje itekako utječe na poslovanje kompanija. Prisutni su imali priliku da se upoznaju sa samim procesom digital marketinga koji počinje sa određivanjem ciljane publike, a završava sa konverzijom, to jest samom kupovinom proizvoda. Seferović je studentima dao upute kako da unaprijede svoje aktivnosti promovisanjem na društvenim mrežama.

Adin Seferović rođen je 26.1.1995. godine u Travniku. Digitalnim marketingom bavi se od 2012. kada počinje raditi u Agenciji za promociju DAN kao social media manager i novinar/urednik. 2017. godine dolazi na poziciju PR managera u Medical Group Travnik. Od septembra protekle godine zaposlen je kao Digital Marketing Manager u sestrinskim kompanijama Equus Group LLC (Cleveland, SAD) i Galop Digital (Travnik, BiH).