Menu
A+ A A-

Održana radionica „Game dizajn“

 

U organizaciji Mreže studenta Edukacijskog fakulteta i Fakulteta za tehničke studije održana je radionica „Game dizajn“.

Kroz ovu radionicu studenti su zakoračili u virtuelni svijet. Na samome početku prisutnima su predstavljena osnovna teorijska pitanja vezana za „Game dizajn“. Nakon toga uslijedile su upute za praktičnu primjenu teorijskog znanja. Prisutni su, uz pomoć predavača, kreirali  svoju prvu jednostavnu videoigricu, što je bio poseban izazov koji su uspješno savladali. Pokazujući  zadovoljstvo, učesnici su izrazili želju za održavanjem još ovakvih i sličnih radionica iz ove oblasti. Radionicu je vodio Kemal Grabus, student III godine na Fakulteta za tehničke studije, smjer Inžinjerska informatika.

 

Važno je napomenuti da su videoigre u proteklih dvadesetak godina doživjele veliku promjenu. Od relativno jednostavnih, dvodimenzionalnih igrica prerasle su u kompleksne 3D svjetove u kojima karakteri izgledaju kao da će svakog časa iskočiti iz ekrana. S tim u vezi, posao game dizajnera je postao komplikovaniji. Dizajner mora da poznaje operativne sisteme, metodologiju programiranja, algoritme, input/output i još mnogo toga, što bi moglo da se svrsta u neko opće informatičko znanje. Značaj dizajnera igara u savremenom društvu sve je vidljiviji i sve više mladih ljudi bira upravo Game dizajn kao zanimanje kojim se žele baviti.