Menu
A+ A A-

Poznata loga redizajnirana u Bauhaus stilu

U čast stogodišnjice Bauhausa, grafički dizajneri reimaginirali su savremene logotipe sveprisutnih brendova poput Applea, Starbucksa i Netflixa u stilu njemačke umjetničke škole. 99designs, zajednica za digitalni dizajn, organizovala je takmičenje koje je podnijelo prijave dizajnera širom svijeta.

Pripremila: Azra Seferović

Osnovana od strane Waltera Gropiusa 1919. godine, Bauhaus je postavio temelje za estetiku 20. i 21. stoljeća u kratkom 14-godišnjem postojanju (škola je zatvorena 1933. godine od strane nacista). Od pragmatičnog namještaja Ikea do sans serifnog teksta koji se koristi na internetu, do prozračne atmosfere Apple store-a, za dizajn savremenog svijeta dijelom je odgovoran Bauhaus.

Gropius i njegova zajednica - uključujući legendarne umjetnike kao što su Wassily Kandinsky i László Moholy-Nagy - uveli su tada radikalne ideale štednje, smanjivanja stolica, čajnih kotlova, arhitektonskih prostora i tipografije na njihove osnovne stvari. To je dokaz dugogodišnjeg utjecaja Bauhausovih minimalističkih ideala da su odabrani logotipi već u početku bili pojednostavljeni; mnogi dizajneri koji su ponovno osmislili logotipe „stila Bauhausa“ morali su dodati vizuelne elemente.

Za savremene logotipe koji su već bili minimalni, dizajneri su preuzeli stil poznatih umjetnika i slika Bauhausa. Logotipi također obuhvataju principe Bauhaus dizajna općenito. Vladimir Nikolić naglašava prepoznatljivi stil škole na osnovnu geometriju pretvarajući Appleovu ravnu ikonu u tešku, zasjenjenu sferu. Isto tako, Artopelago pretvara Googleovu nespretnu tipografiju u niz polukrugova.

 

Izvor: artsy.net