Menu
A+ A A-

Namirnice u stilu luksuznih brendova

Peddy Mergui stvorio je niz radova u kojima je zamislio kako bi izgledali određeni prehrambeni proizvodi ako ih upakuju poznati brandovi.

Pripremila: Azra Seferović

Svi smo upoznati s poznatim brendovima poput Prade, Apple-a i Chanel. Većini ljudi ti brendovi pružaju osjećaj luksuza, kvalitete i profinjenosti. Postoje i oni koji vjeruju da se takve firme zalažu za dekadenciju, bezumno trošenje i precijenjene predmete. Možda potaknut tim sukobom mišljenja, izraelski dizajner Peddy Mergui stvorio je niz radova u kojima je zamislio kako bi izgledali određeni prehrambeni proizvodi ako ih upakuju poznati brandovi.

Projekat se zove „Wheat is Wheat is Wheat“ i istražuje ideju kako markirana ambalaža mijenja našu percepciju, dok je hrana iznutra i dalje ista. „Izložba istražuje dinamične i često zamagljene etičke granice dizajna unutar potrošačke kulture“, tako sam umjetnik opisuje ideju.

 

 

 Izvor: boredpanda.com