Menu
A+ A A-

Intervju sa mr. Irmelom Mujkić

U sklopu workshopa „Pravilno korištenje vremena i kako prestati odlagati obaveze“ u organizaciji Teacher tima Mreže studenata razgovarali smo sa našom asistenticom mr. Irmelom Mujkić kako bismo otkrili najefektivnije načine kako prestati odlagati obaveze.

U nastavku pročitajte intervju:

Razgovarala: Lejla Rebihić

Sa kojom temom ste upoznali prisutne na danasnjem workshopu?

Tema današnjeg worksopa bila je „Pravilno korištenje vremena i kako prestati odlagati obaveze“. Prokrastinacija ili odlaganje zadataka oblik je ponašanja s kojim se susreće sve veći broj ljudi. Svima nam je dobro poznato pravilo – „Ono što možeš uraditi danas ne ostavljaj za sutra“, međutim, svakodnevno smo okruženi stvarima koje neprestano odvraćaju našu pažnju sa važnih nam zadataka, pa tako sutra uvijek postaje najbolji dan da se započne nešto što stalno odlažemo. Na ovaj način odlaganje obaveza postaje navika, a izbjegavanje obaveza koje imamo svakodnevnica.

Koji su najčešći faktori koji utječu na odlaganje obaveza? 

Brojni su faktori koji se mogu navesti kao uzročnici odlaganja obaveza. Stručnjaci kažu da se najčešće izbjegavaju stvari koje su nam neprijatne ili one za koje nismo sigurni da ćemo uspješno uraditi, pa strah od neuspjeha koji donose neke obaveze postaje razlog zbog čega izbjegavamo iste. Odlaganje obaveza koje trebamo završiti pokazuje i da nismo sigurni u ono šta je ili šta nije ispravno. Često se spominje i perfekcionizam kada čovjek od sebe očekuje da savršeno odradi zadatke i tada je pod dodatnim pritiskom, pa odlaganjem obaveza odlaže i taj sam sebi nametnuti pritisak. Ovo su samo neki, a zaista se može navesti niz razloga zbog čega neko odlaže obaveze.

Koji su Vam bili ciljevi prilikom organizacije workshopa i jesu li oni ispunjeni?

Vodeći se činjenicom da svaki čovjek ima tri različite etape u svom danu - radno vrijeme, vrijeme spavanja, i vrijeme koje se nalazi između radnog vremena i vremena spavanja, cilj workshopa bio je pomoći studentima u shvatanju važnosti pravilnog raspoređivanja vremena upravo za ove tri etape. Naravno ovo je proces koji treba da traje pa smo na workshopu imali i radionicu posvećenu određivanju prioriteta koje su poredali upravo oni (studenti) individualno svako za sebe, a učinak onoga što su zacrtali i rasporedili kao glavne zadatke koje će uraditi za sljedeći mjesec (da li su uspjeli završiti ili nisu i zašto nisu), provjerit ćemo na narednoj radionici.