Menu
A+ A A-

Prva škola matematike - Ahmed Palić i Lejla Skopljak

Povodom završetka Prve škole matematike i dodjele certifikata za polaznike razgovarali smo sa koordinatorima aktivnosti, asistentima Ahmedom Palićem i Lejlom Skopljak. U nastavku pročitajte šta su izjavili za naš časopis.

Razgovarale: Lamija Grabus i Fikreta Kerić

Da li ste kao koordinator zadovoljni cjelokupnim ishodom Prve škole matematike?

Lejla: Zadovoljstvo je na zavidnom nivou jer je ispunjen cilj Prve škole matematike, a to je poticanje učenika na razvijanje njihovih matematičkih vještina, kao i stvaranje navike za kontinuiranim samostalnim radom. Također, ono što me čini sretnom je i veliki odziv učenika što je najbolji pokazatelj da je ideja za pokretanje Prve škole matematike bila pun pogodak i da je nivo znanja iz matematičkih oblasti podignut na viši nivo.

Šta za Vas znači ovakav jedan projekat?

Ahmed: Znači veoma mnogo. Sama činjenica da nikada nije realiziran nijedan projekat ovakvog tipa u SBK, pa čak i šire mnogo toga govori. Prvi put to čine Edukacijski fakultet i Fakultet za tehničke studije Univerziteta u Travniku sa svojim vannastavnim aktivnostima u okviru Kluba matematičara EFT i FTS. Postigli smo cilj, to je vidljivo, dobili smo povratnu informaciju od strane učenika i zahvalni su na ovome, a i mi njima na angažiranosti i zainteresiranosti za matematiku.

Smatrate li da je ovo učenicima jedna odskočna daska u daljem školovanju?

Lejla: Prva škola matematike je izvrsna prilika učenicima da stječu nova znanja koja će zaista moći koristiti u svom daljem školovanju. Zbog toga mislim da i sami učenici trebaju to shvatiti kao odskočnu dasku, ali istovremeno da budu svjesni da je potrebno uložiti veliki trud da bi vidjeli željene rezultate. Nadam se da će ih Prva škola matematike potaknuti na samostalno razvijanje kako bi mogli dosegnuti željene ciljeve u životu.

Da li možemo očekivati nastavak, odnosno drugu školu matematike?

Ahmed: Definitivno da se takva jedna aktivnost može očekivati. Prva škola je pokazala iznimno dobre rezultate, i to je samo motivacija da odmah počnemo sa pripremama za drugu školu matematike. Druga škola će defitinitivno podrazumijevati učešće učenika sa mnogo većeg područja, što je još jedan izazov, sa kojim će Klub matematičara EFT i FTS, siguran sam, uspjeti da se nosi.